Bestnya Dapat Makan Vitamin Shaklee PERCUMA Dengan Cash Rebate Ahli!

Sekarang ni ramai yang dah tahu kepentingan mengamalkan vitamin dan supplement untuk tingkatkan kesihatan. 


Yang penting, mesti pilih supplement yang terbukti selamat dan berkesan, dan fizah sekeluarga pilih VITAMIN SHAKLEE

Tapi kan, nak makan vitamin dan suplemen ni, tentulah ada kosnya. 

Ia dikira PELABURAN KESIHATAN yang sangat berbaloi sebagai usaha kita untuk kekal sihat sepanjang hayat.

Kalau nak tahu, pada tahun 2018, saya first time kenal Shaklee melalui produk premium shaklee Vivix untuk ikhtiar penyakit Bell Palsy

Masa tu saya hanya beli sebagai customer sebab saya nak ikhtiar dengan Shaklee. Kebetulan semasa buat belian tu,ada promo belian dua botol vivix shaklee terus dapat PERCUMA KEAHLIAN SHAKLEE dan pada bulan pertama membeli shaklee fizah dah layak dapat cash rebate shaklee sebanyak RM34 ,wahhhh makan sendiri pun boleh redeem cash rebate shaklee

Kelebihan REGISTER AHLI SHAKLEE layak dapat penjimatan HARGA AHLI (diskaun 20%) untuk pembelian seterusnya. 

Dua botol vivix itu untuk penggunaan hampir 4 bulan ,dan kebetulan pada waktu itu saya berkongsi dengan arwah Mak consume seorang sebotol vivix

Seronoknya, dah boleh la cover sikit kos vitamin yang saya makan pada ketika itu

Bulan Januari 2019 saya mula dapat cash rebate dengan shaklee hasil belian vivix bulan Disember 2018 pada 14 Januari 2019,bonus shaklee dibayar pada setiap 14hb setiap bulan

Awalnya fizah memang tak plan pun nak buat bisnes Shaklee disebabkan bekerja pada waktu itu.  Tapi fizah discharged dari bell palsy lepas sebulan amal vivix shaklee dan dalam masa yang sama diajak ke PUBLIC SHARING oleh upline sepupu yang ajak beli vivix waktu itu

Fizah ambik masa hampir 6bulan sebelum decided nak share testimoni fizah dengan shaklee secara serius

Fizah pun mula berkongsi dengan kawan-kawan di ofis pengalaman sendiri guna produk Shaklee. Alhamdulillah, semakin ramai kawan-kawan ofis yang berminat nak cuba produk Shaklee.

Fizah pun tolong kumpul order untuk kawan-kawan.Bulan  seterusnya lepas fizah aktif berkongsi, Shaklee bagi saya lebih banyak CASH REBATE!

Fuh, seronoknya macam ni. SIHAT DAPAT, DUIT PUN DAPAT!

Kemudian fizah mula berkongsi tentang Shaklee di Facebook dan Instagram dan fizah fokus untuk buat COD SHAKLEE AREA JITRA ,ALOR SETAR DAN PENDANG  

Makin ramai yang Fizah bantu tingkatkan kesihatan dengan Shaklee, makin tinggi CASH REBATE yang Shaklee berikan. 

Sampailah fizah berjaya dapat CASH REBATE 4 ANGKA SEBULAN dengan hanya berkongsi kebaikan produk Shaklee. 

Syukur Alhamdulillah, Allah kurniakan jalan rezeki untuk kami makan Shaklee percuma. 

Tapi, tentulah ada jalan usahanya, bukan rezeki tu datang bergolek-golek gitu je kan. 

Cumanya, KALAU BOLEH MAKAN SHAKLEE PERCUMA, BUAT APA NAK BAYAR KAN? Hihi. 

Sebenarnya, saya faham, ramai orang nak makan Shaklee tapi rasa tak mampu. Saya pun pernah rasa macam tu sebelum saya yakin dengan Shaklee. 

Tapi sebenarnya, dengan amalkan Shaklee, kesihatan kita meningkat, jadi kita boleh bekerja dan beribadah dengan lebih baik, dapat cari rezeki lebih banyak. Kan ke itu pelaburan yang bagus?

Saya juga dah jumpa ramai pengguna Shaklee yang dah lama makan Shaklee, tapi tak pernah jadi ahli. 

Ya Allah, rugi sangat tau tak register jadi Ahli. 

Sebab salah satu kelebihan adalah dapat CASH BONUS atau CASH REBATE Ahli.

Ramai juga orang tanya saya, kalau register jadi Ahli Shaklee ni, wajib menjual ke kalau nak dapat Cash Rebate? 

Haa, inilah yang ramai orang salah faham. Sebenarnya, jadi Ahli Shaklee tak wajib menjual dan tak wajib buat bisnes pun. 

Macam saya share tadi, belian pertama untuk diri sendiri saya pada tahun 2018 dah layak dapat CASH REBATE walaupun saya belum start bisnes lagi masa tu.

Alhamdulillah, ramai sangat customers saya yang jadi Ahli Shaklee hanya untuk BERJIMAT DAN MAKAN SHAKLEE SECARA PERCUMA!

Comments

Popular posts from this blog

MULTIVITAMIN SHAKLEE BERWAJAH BARU

6 TIPS BERSANGKA BAIK DARI SYEIKH ABDUL KADIR AL-JAILANI

Raya Bersama Shaklee